вторник, 8 декабря 2015 г.

Участь у благодійній акції - привітання воїнів АТО з Днем Святого Миколая та новорічно-різдвяними святами


Шановні, Захисники Вітчизни!
             Учні  10 класу Богданівського НВК від щирого серця вітають Вас з Днем Святого Миколая. Бажаємо Вам всього найкращого: міцного здоров’я, щастя, довголіття, мирного неба над головою, нехай Господь береже Вас. Господи свої очі я зводжу на небо, звідки прийде мені допомога. Моя допомога від Тебе, о Боже, бо Ти створив небо і землю!
Ти не даси захитатись нозі моїй і ворог не спіткає мене! Ти не здрімаєш, о Господи у важку хвилину, бо Ти мій Сторож. Ти моя тінь при правиці моїй! Удень сонце не вдарить мене, ані місяць вночі!
Господи, стережи мене від усякого зла! Стережи моє тіло від ран та мене від наглої смерті. Стережи мою душу від тяжких переживань та розум у злоровому глузді!
Господи, стережи мене під час війскових дій і благослови мене, щоб мені щасливо повернутися додому та щоб мені завжди славити Тебе та служити Тобі по всі дні мого життя!


Амінь


Комментариев нет:

Отправить комментарий